Ocena użytkowników: / 0
SłabyŚwietny 

REGULAMIN

wymiany legitymacji

Instruktora Ochrony Przyrody PTTK

1. Komisja Ochrony Przyrody ZG PTTK postanawia w XVII kadencji władz PTTK dokonać weryfikacji kadry Instruktorów Ochrony Przyrody PTTK oraz wymiany legitymacji, wraz ze zmianą ich numeracji.

2. Legitymacja instruktora wymieniana jest na pisemny wniosek zainteresowanego poprzez nadesłanie wypełnionej „Ankiety IOP”. Ankieta musi zostać poświadczona przez macierzysty Oddział PTTK.

3. Wraz z ankietą należy przesłać:

3.1. aktualną fotografię o wym. 30 x 40 mm,

3.2. poświadczoną za zgodność z oryginałem przez macierzysty oddział PTTK kserokopię ważnej legitymacji lub oryginał legitymacji, która straciła ważność.

4. Akcja wymiany legitymacji zaczyna się z dniem 01.06.2011 a kończy 31.03.2013 r.

5. Nowa legitymacja oraz oryginał starej zostaną odesłane w nieprzekraczalnym terminie 2 miesięcy od dostarczenia ankiety.

6. Interpretacja niniejszego regulaminu należy do Komisji Ochrony Przyrody ZG PTTK.

7. Niniejszy Regulamin uchwalono na posiedzeniu Komisji Ochrony Przyrody ZG PTTK uchwałą nr 4/XVII/2010 w dniu 4.09.2010 r. i wchodzi w życie z dniem 03.01.2011.

 

Komisja Ochrony Przyrody

ZG PTTK

do pobrania:

Regulamin wymiany legitymacji IOP (74.31 kB)

Ankieta Instruktora Ochrony Przyrody - wymiana legitymacji (33.5 kB)